Lactalis Csoport

LACTALIS, 80 éves történelem

egy kis családi tejfeldolgozóból világelsőség!

1933

80 éves családi történet kezdete

1933-ban André Besnier hozta létre a csoportot ő az Alapító
... eredetileg egy pár fajta penészes camembert készült kézi gyártással

Tovább olvasom

80 éves családi történet kezdete

  • 1933

    1933-ban André Besnier hozta létre a csoportot ő az Alapító

    ... eredetileg egy pár fajta penészes camembert készült kézi gyártással

  • 1955

    Fia, Michel vette át a cég irányítását 1955-ben

  • 1968

    A President márka létrehozása

  • 1970-1990

    Erős növekedés 1970 és 1990 között

    Nyugat-Franciaországban, majd az egész országban a Président márka 1968-as elindításával és számos francia sajtüzem felvásárlásával

  • 1990-2000

    Növekedés 1990-től 2000-ig

    Kitartó terjeszkedés Nyugat majd Kelet Európában, az Egyesült Államokban és a FÁK-ban.

  • 2000

    2000 óta Emmanuel Besnier, a 3. generáció

    felügyeli a Csoport felgyorsuló nemzetközi növekedését.

  • 2015

    Magyarországon a Kuntej Zrt. felvásárlása

Felgyorsuló nemzetközi növekedés

  • 2003
    Beruházások Oroszországban és Olaszországban (Sajtok)
  • 2004
    Felvásárlások Kazahsztán-ban (Hűtött tejtermékek), Spanyolországban (Tej), és Lengyelországban (Tejszín, Friss Sajtok és Tejitalok)
    Növekvő jelenlét az USA-ban (Sajtok)
  • 2005
    Felvásárlások Egyiptomban és Szaud Arábiában (ömlesztett sajtok) és közös vállalat a Nestlé-vel Európában (Hűtött tejtermékek)
  • 2006
    Olaszországban a Galbani (Sajtok), és Franciaországban a Celia (Sajtok és Élelmiszerek) beolvasztása
  • 2007
    Felvásárlások Horvátországban (Hűtött tejtermékek), az USA-ban és a Cseh Köztársaságban
    Közös vállalat Algériában
  • 2008
    A Milupa-Nutricia felvásárlása Franciaországban (Gyermek élelmezés)
  • 2009
    Felvásárlások az Egyesült Királyságban (Sajtok)
    A Nestlé hűtött tejtermékek üzletágának felvásárlása Egyiptomban
  • 2010
    3 felvásárlás Spanyolországban: Forlasa (Sajtok), Puleva (Tej) és Sanutri (Tápszer)
    Felvásárlás Oroszországban (Sajtok és Hűtött tejtermékek): Efremov
    A Rachel's integrálása az LNPF-be az Egyesült Királyságban (Organikus hűtött tejtermékek)
    A Lemnos felvásárlása Ausztráliában (Sajtok)
  • 2011
    Az Olasz Parmalat cég 83,3%-nak felvásárlása, amely világelső folyékony tejtermékek gyártásában, így lett a Lactalis Csoport globálisan vezető tejtermék gyártó.
  • 2012
    Felvásárlások Szingapurban (Tisztított vaj), Svédországban (Sajtok, Hűtött tejtermékek, Folyékony tejtermékek), Franciaországban (PDO Sajtok) és Ausztráliában (Sajtok)
  • 2013
    A Szlovén Ljubljanske Mlekarne vállalat (étkezési tej, hűtött tejtermékek, sajt) és a Brazil Balkis sajt vállalat megvásárlása
  • 2014
    Indiában a Tirumala (milk for consumption, chilled dairy & cheese) és Ausztráliában a Harvey Fresh megvásárlása
    2 nagy felvásárlás Brazíliában: Lacteos Brasil (LBR) (Parmalat márka és sajt) novemberben; Brasil Foods Dairy B.U. (minden kategória)
  • 2015
    Magyarországon a Kuntej Zrt. felvásárlása

A Lactalis ma

Forgalom (milliárd €)MunkatársGyártási telephely
75 000 munkatárs
85 országban
Világelső a tejtermékek piacán
€17.3 milliárd forgalom
3. legnagyobb
A hűtött tejtermékek piacán
Világelső
A sajtok piacán
4. legnagyobb
A tejpiacon
( 2016-os adatok )

Lactalis, értékek


Ambíció

folyamatosan elvárjuk az általános és az egyéni teljesítményt, mind az üzleti mind az emberi növekedés tekintetében

Elkötelezettség

egyéni és közös vállalkozói szellem, mely szemlélteti az állhatatosságot, a felelősségvállalást és a loyalitást

Egyszerűséggel

ahogy a napi munkánkat végezzük, elérhetően, transzparensen és gyakorlatiasan, az összetartozás érzésével és hatékonyság orientáltan

Lactalis Üzleti Modell

a lehető legjobbat kínálni, ami tejből készülhet

Egy világos küldetés 1933 óta

1933 óta, a Csoport hivatása a tejfeldolgozás, az összes tejterméket lefedve

Világszerte a legjobbat kínálva a tejtermékekből az embereknek. Mindent, amit a tej nyújtani tud a 21. századi ember számára.

Tiszteli az örökséget…

Hű marad a gyökereihez
A csoport főhadiszállása Laval-ban található, Nyugat-Franciaországban, André Besnier’s eredeti sajt üzemének területén

Intenzív növekedés világszerte

Forgalom az összes kontinensen

21%
Amerika
58%
Európa
7%
Afrika
14%
Afrika-Oceánia

Magas iparági szaktudás

Több, mint 80 éves tejipari szaktudás, folyamatos fejlődés és rendszeres ipari beruházások. 236 termelési pont világszerte 44 országban

Folyamatos elkötelezettség a minőség mellett

Magas követelmények az élelmiszer és az emberi biztonság tekintetében “nincs globális vezetés a minden egyes termékre kiterjedő minőség megkövetelése nélkül ”

A Lactalis forgalom kategóriák szerint ( 2016 ):

  • Egyéb 6%
  • Alapanyagok 12%
  • Vaj és krémek 10%
  • Hűtött tejtermékek 12%
  • Folyékony tejtermékek 25%
  • Sajtok 34%

Lactalis csoport márkái


Három nemzetközi márka

Több országban meglévő márkák

Helyi márkák